Кабінет замовника послуг: 6 кроків назустріч клієнтам

Сьогодні Оператор газосховищ України співпрацює із майже 850 компаніями, 95 з них - це замовники-нерезиденти із 24 країн світу.
Кількість останніх за минулий рік, до речі, подвоїлась. І ми точно не плануємо зупинятись на досягнутому. Тому нам важливо створити максимально комфортні умови співпраці для наших замовників на всіх етапах роботи: від підписання початкового контракту до виконання щоденних зобов’язань та процесів.
Для цього на Інформаційній платформі Оператора газосховищ діє Кабінет замовника послуг. Наша команда постійно працює над його удосконаленням та розширенням функціоналу. Сьогодні хочемо розповісти про важливі зміни, які сталися в Кабінеті протягом минулого року.


• Подання заявки на оформлення митних декларацій
Що змінилося? Раніше паперові заявки перейшли у цифровий формат. В оновленій заявці з’явилася додаткова інформація та можливість одночасно надати пакет товаросупровідних документів, передбачених Митним Кодексом. Процес, який раніше міг займати кілька днів та десятки дзвінків, зараз відбувається онлайн за годину. А форма заявки унеможливлює технічні помилки при її заповненні та мінімізує ризики людського фактору.

Оновлений шаблон подачі номінацій / реномінацій в режимі митного складу та в режимі митного складу + short-haul з зазначенням номеру періодичної митної декларації
Що змінилося? Раніше шаблони номінацій/реномінацій подавалися без номеру податкової митної декларації. Зараз цей номер можна автоматично додати до шаблону. Він необхідний для ведення обліку газу в розрізі митного декларування.

• Поява блоку "Вільні потужності"
Що змінилося? Замовники отримали можливість щодня бачити актуальні дані про обсяги вільних потужностей газосховищ на поточну та наступну газову добу. Це підвищило прозорість роботи Оператора ПСГ та дозволило замовникам оперативно планувати власні бізнес-процеси, реагувати на ринкові зміни, балансувати.
Також з’явилася можливість переглядати історичні дані про зміни вільних потужностей (відбору та закачування на добу наперед) протягом газової доби. Це дозволяє замовникам аналізувати використання потужностей ПСГ та полегшує планування подачі реномінацій для задоволення заявок в повному обсязі.

• Поява блоку "Оперативна інформація для газової доби"
Що змінилося? Замовники отримали можливість перегляду графіку виконання підтвердженої номінації протягом газової доби. Їм стало простіше розраховувати обсяг та планувати час подання реномінації при потребі зменшити підтверджену номінацію.

• Послуга моніторингу застави природного газу для банківських установ
Що змінилося? Нова послуга дозволяє банкам відстежувати операції з природним газом в ПСГ, який клієнти використовують як заставу для отримання кредитів. Моніторинг доступний онлайн 24/7. Це знижує ризики банку під час кредитування, а клієнт може отримати необхідне фінансування на більш вигідних умовах.

• Переклад усіх транзакцій Кабінету замовника послуг на англійську мову
Що змінилося? Ми стали зрозуміліші. Комунікація з іноземними партнерами стала ефективнішою, а наші цифрові інструменти ‒ більш доступними та зручними у використанні.

 


Поділитися