Ми транспортуємо і зберігаємо енергію незалежності
live

Укртрансгаз розпочав черговий етап реконструкції КС «Бар»

30 травня 2019 року, м. Київ – Укртрансгаз вийшов на рівень наземних робіт у проекті з реконструкції компресорної станції «Бар» газопроводу «Союз» у Вінницькій області. Так, на об’єкті вже демонтували старе обладнання та відновили фундаменти для подальшого встановлення нового устаткування. Також були змонтовані два газоперекачувальних агрегати, які в подальшому з’єднають з системою автоматичного керування в операторній.


Наразі розпочато роботи з облаштування фундаментів для допоміжних будівель і споруд, монтажу систем комунікацій, вентиляції, пожежогасіння, опалення, що триватимуть до кінця 2019 року. Здача в експлуатацію об’єкта, після реконструкції та тестування, планується в 2020 році.

Довідкова інформація:

Нагадаємо, компресорна станція «Бар» газопроводу «Союз» введена в експлуатацію в 1978 році і є ключовим вузлом газотранспортної системи України. Саме на КС «Бар» побудована реверсна перемичка, яка дасть можливість транспортувати газ на схід України без задіяння сусідніх газопроводів.

07 лютого 2018 року Укртрансгаз розпочав активну фазу одного з найбільших інвестиційних проектів модернізації газотранспортної інфраструктури України. Проектна вартість будівництва становить близько 80 млн євро, з яких 53,6 млн євро – кредит, наданий німецьким Deutsche Bank AG, а близько 26 млн євро – власні кошти Укртрансгазу.

В рамках проекту реконструкції КС «Бар» запланована заміна двох наявних газоперекачувальних агрегатів ГТК-10I (№1, 2) на сучасні – типу PGT-25-DLE виробництва компанії General Electric, що мають високі технічні, економічні та екологічні показники. Станцію також оновлять блоком підготовки паливного газу для нових ГПА, новою системою генерації стисненого повітря з ресивером. Також передбачається ряд інших технологічних удосконалень, що підвищать надійність та ефективність всієї системи.

Модернізація дозволить покращити енергоефективність компресорної станції – ККД газоперекачувальних агрегатів зросте з 25% до 36%, а щорічна економія паливного газу складе близько 76 млн куб. м. Окрім того, оновлення станції дозволить значно збільшити міжремонтний період, а обсяги викидів вихлопних газів під час роботи станції відповідатимуть найсучаснішим європейським нормам.

Генеральним підрядником проекту є провідна німецька інженерна компанія Ferrostaal Industrieanlagen GmbH.

 

 


Поділитися