Ми транспортуємо і зберігаємо енергію незалежності
live

6. Договір про технічне обслуговування (SLA). Як взаємодіють АТ «Укртрансгаз» та ТОВ «Оператор ГТС України»

З 1 липня 2019 року розпочався останній етап проекту з відокремлення оператора ГТС України. У другому півріччі поточного року експлуатацію та технічне обслуговування ГТС здійснює ТОВ «Оператор ГТС України» – прообраз майбутнього незалежного оператора. Замовником послуг виступає АТ «Укртрансгаз» – чинний оператор ГТС.

 

Договір про технічне обслуговування (SLA – Service Level Agreement) регулює взаємодію замовника (АТ «Укртрансгаз») та виконавця послуг з транспортування газу (ТОВ «Оператор ГТС України»).

 

Отже, АТ «Укртрансгаз» взаємодіє з постачальниками газу (замовниками послуг транспортування) та здійснює фізичну та комерційну диспетчеризацію газотранспортної системи. Також АТ «Укртрансгаз» проводить закупівлі товарів та послуг, необхідних для забезпечення діяльності з транспортування природного газу.

 

Зі свого боку ТОВ «Оператор ГТС України» забезпечує виконання команд диспетчерського центру з метою забезпечення транспортування газу всередині України та його транзит з території Росії до ЄС, а також поточне обслуговування  системи. Роботи проводять понад 9,5 тисяч співробітників, яких було переведено з Укртрансгазу у липні поточного року.

 

Сервісні філії, що входять до Укртрансгазу продовжують виконувати проекти капітальних інвестицій, що необхідні для підтримки надійності ГТС.

 

На базі укладеного Договору про технічне обслуговування ТОВ «Оператор ГТС України» щомісячно отримує плату на основі акту виконаних робіт.

 

З 1 січня 2020 року від початку незалежної роботи ТОВ «Оператор ГТС України» розпочне самостійно обслуговувати активи газотранспортної системи та закуповувати послуги сторонніх організацій згідно з чинним законодавством про публічні закупівлі. Відповідно, у Договорі про технічне обслуговування між АТ «Укртрансгаз» та ТОВ «Оператор ГТС України» вже не буде потреби.